Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Pracy

Ze względu na objęcie kwarantanną znacznej części pracowników tutejszego Urzędu, Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich będzie do dnia 6 kwietnia 2021 r. funkcjonował w ograniczonym zakresie.

Terminy stawiennictwa lub obowiązkowego kontaktu telefonicznego są wskazane w harmonogramie dostępnym na stronie internetowej Urzędu – www.piekaryslaskie.praca.gov.pl, a doradcy klienta kontaktują się z osobami zarejestrowanymi telefonicznie, za pomocą e-maila i portalu praca.gov.pl.
PREFEROWANYM SPOSOBEM REJESTRACJI JEST REJESTRACJA ELEKTRONICZNA ZA POMOCĄ PORTALU www.praca.gov.pl

Wstrzymuje się podpisywanie wszystkich umów cywilno-prawnych oraz wystawianie skierowań na formy aktywne, za wyjątkiem realizacji Tarczy Antykryzysowej. Nowe terminy podpisywania umów ustalane będą indywidualnie, drogą telefoniczną po 6.04.2021 r.

Przełożony zostaje nabór wniosków o dofinansowanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej i refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Nowy termin przyjmowania wniosków w dniach 26.04.2021 – 27.04.2021 r.

Przypominamy, że nie ma konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie, a w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pomocą portalu praca.gov.pl

OSOBISTA WIZYTA W SIEDZIBIE TUT. URZĘDU MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNE PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU TERMINU WIZYTY Z ODPOWIEDNIM DZIAŁEM.

NUMERY TELEFONÓW – CENTRALA:
32 381 58 91
32 381 58 92
32 288 69 73

TELEFONY KOMÓRKOWE:
604 178 821 – Dział Ewidencji i Świadczeń
604 178 829 – Centrum Aktywizacji Zawodowej – obsługa pracodawców
530 240 814 – Centrum Aktywizacji Zawodowej – obsługa spraw dot. cudzoziemców
530 272 579 – Centrum Aktywizacji Zawodowej – obsługa klientów indywidualnych
530 242 960 – Centrum Aktywizacji Zawodowej – instrumenty rynku pracy