Policja Piekary Śląskie: Nabór na stanowisko sprzątaczka Zespołu Finansów i Zaopatrzenia

1 min czytania

Komendant Miejski Policji w Piekarach Śląskich poszukuje kandydatek na stanowisko sprzątaczki Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.

Praca dwuzmianowa w systemie czterogodzinnym (w godz. 5:00-9:00 lub 13:00-17:00)

1. Codzienne systematyczne sprzątanie przydzielonego rejonu (dokładne mycie łazienek, dokładne sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynowych, mycie korytarzy, klatek schodowych i drzwi)

2. Zgłaszanie przełożonemu usterek i innych nieprawidłowości stwierdzonych na terenie sprzątanej części budynków.

3. Pobieranie środków czystości z magazynu.

5. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie zasadnicze zawodowe.
  • Umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • Praca na podobnym stanowisku.

Niezbędne dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • Życiorys/CV.
  • Kserokopia świadectwa ukończonej szkoły.
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopia dowodu osobistego.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Komendzie Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich ul. Kalwaryjska 62.

Informacje dodatkowe:

Bliższe informacje udzielane są telefonicznie 47 393 62 20.

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich,

piekary.slaska.policja.gov.pl/k18/informacje/wiadomosci/316869,Nabor-na-stanowisko-sprzataczka-Zespolu-Finansow-i-Zaopatrzenia.html

Autor: krystian