Wszyscy właściciele stron internetowych o charakterze komercyjnym muszą zainwestować w odpowiedni marketing internetowy. Jest to niezbędne do zbudowania mocnej pozycji w wyszukiwarce i do pozyskania nowych klientów. To obecnie jedna z najwydajniejszych, a zarazem najszybszych metod budowania popularności strony w sieci. Na czym dokładnie polega ta usługa oraz jakich rezultatów możemy się spodziewać?

1. Pozycjonowanie organiczne

Na początek najbardziej popularna technika wybierana przez firmy, sklepy internetowe, a także prywatne blogi. Organiczne pozycjonowanie stron w Warszawie ma na celu wywindowanie serwisu w wynikach wyszukiwania na określonych frazach. Są one wyodrębniane w drodze dokładnej analizy konkurencji. Chodzi o to, aby po wpisaniu danej frazy, nasza strona ukazała się na czołowych pozycjach. W ten sposób generujemy regularny ruch w naszym serwisie. Stosowane są różne techniki: począwszy od linkowania, poprzez optymalizację i większą szybkość strony Google, dbanie o treść, a także bezpośredni marketing szeptany.

2. Kampania reklamowa Google Adwords

Ta technika jest ukierunkowana na błyskawiczne efekty. Inwestując w kampanię Adwords w Warszawie mamy pewność, że nasza strona będzie wyświetlana na szczycie wyników wyszukiwania. Jest to sekcja zarezerwowana na linki sponsorowane. To my decydujemy o nakładzie finansowych, frazach, na których promowana jest strona, a także o cenie jednego kliknięcia. Zbyt niska cena zmniejsza prawdopodobieństwo, że nasza reklama dotrze do klientów. Warto skonsultować się ze specjalistą SEO, który pomoże nam zoptymalizować działania w obrębie kampanii Adwords.

Najskuteczniejsze techniki promowania strony internetowej

3. Wizerunek w Social Media

Nowoczesny marketing internetowy zwraca coraz większą uwagę na kreowaniu wizerunku firmy za pośrednictwem portali społecznościowych. Nasza strona internetowa, firma lub sklep online, powinny posiadać profile na popularnych serwisach social media. W ten sposób pozyskujemy stałych klientów bezpośrednio związanych z naszą marką. W jaki sposób możemy szybko zbudować szerokie zaplecze odbiorców? To proste, wystarczy konkurs promocyjny z nagrodami, w którym, prócz prostego zadania konkursowego, należy jeszcze polubić i udostępnić nasz profil.

4. Content Marketing

Przy pozycjonowaniu organicznym wspomnieliśmy o dbaniu o jakość publikacji. Kampanie Adwords w Warszawie to dosyć kosztowne inwestycje. Działania specjalisty SEO w zakresie również zależą od naszego kapitału. Content marketing to technika, którą możemy wdrażać za darmo. Opiera się ona na pisaniu jakościowych artykułów, regularnych publikacjach oraz dbałości o elegancji wygląd strony. Jeśli użytkownicy docenią naszą stronę, doceni ją również algorytm Google.