TELEFONY KONTAKTOWE: Sekretariat: 32 668 66 81 Administracja / dział techniczny: 32 668 66 84 Dział naliczeń i opłat / czynsze: 32 668 66 82 Pogotowie awaryjne (całodobowo oraz w dni wolne): 698 175 428 Utrzymanie czystości: 602 291 604, 694 794 886 Fot. pixabay.com", "Polish Female"); } };

Spółka Nieruchomości-Brzeziny przysyła do mieszkańców nowe numery kont, na które od tego miesiąca będzie wpływał czynsz. Niektórzy mieszkańcy zauważyli, że na dokumentach, które otrzymali, ich mieszkania są większe niż były w 2010 roku, a przez to, że ilość metrów jest większa – wzrosły także opłaty.
Skąd takie różnice? Spółka Nieruchomości-Brzeziny do systemu wprowadziła dane wprost z aktu notarialnego zakupu lokali. Ten powstał na podstawie dokładnej inwentaryzacji i operatów przygotowanych przez syndyka. W niektórych przypadkach mieszkania „zmalały”, w innych „wzrosły”, ale ostatecznie do systemu trafiły rzeczywiste dane.

Krzysztof Turzański, I Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśnia, że rozbieżności powstały z dość swobodnego traktowania powierzchni mieszkaniowych w przeszłości. Po weryfikacji pojawiła się konieczność poprawy danych i różnice w wielkości mieszkań (przynajmniej na papierze). To efekt wieloletnich zaniedbań i przekazywania lokali z rąk do rąk.
Stawki czynszowe pozostały niezmienne, jednak jeśli komuś ubyło metrów – zapłaci nieco mniej, a jeśli przybyło – zapłaci nieco więcej. Na szczęście nie są do duże różnice powierzchni.

W związku z tymi rozbieżnościami wkrótce będziemy podpisywać nowe umowy najmu z lokatorami osiedla. Z każdym najemcą będziemy się kontaktować w tej sprawie – mówi Krzysztof Ślusarczyk, prezes Nieruchomości-Brzeziny.

Na wszystkie pytania lokatorów odpowiada nowa administracja osiedla. Jej dane teleadresowe i godziny urzędowania publikujemy poniżej.

Nieruchomości – Brzeziny Sp. z o. o.
ul. Roździeńskiego 2A

GODZINY URZĘDOWANIA:
poniedziałki: 7.30 – 16.30
wtorki – czwartki: 7.30 – 14.30
piątki: 7.30 – 12.30
Strona internetowa: www.nieruchomosci-brzeziny.piekary.pl
Adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

TELEFONY KONTAKTOWE:
Sekretariat: 32 668 66 81
Administracja / dział techniczny: 32 668 66 84
Dział naliczeń i opłat / czynsze: 32 668 66 82
Pogotowie awaryjne (całodobowo oraz w dni wolne): 698 175 428
Utrzymanie czystości: 602 291 604, 694 794 886

Fot. pixabay.com